Thursday, October 13, 2011

Assalamualaikum WBT.....


Nampak tak peta yang gedabak kat atas ni?? agak2 korang ni peta negara mana nih??



sebelum tuh kita pilih dilu nak pergi mana?? macam lagu Juliana Banos tuh....Ku ke kiri kau ke kanan, ku di depan kau di belakang lalalala~...~...suke lettew kankankan?



Siap ada pakej dengan orang utan ke monyet ni??  negara orang utan ke??



Dengan suhu paras 11.66 darjah celcius...mak aihhhh boleh beku mak camginih!!



DILARANG BERKELAKUAN SUMBANG!!!



pemandangan...auwww suka!!! ala2 autum in my heart gitu...



Bunga2 berkembangan...aik macam pelik je ayat nih kan ...tak kira la nak guna jugak.



Rumah yang macam dalam citer serigala menyamar jadi nenek masa kecik2 & comel dulu2....ingat lagi tak?? nanti tanya dengan adik2 korang ok?? mesti nanti adik2 korang cakap citer femes camgitu pun tak tahu apelar akak aku nih...aisss




Rombongan Che Kiah....Ketua kumpulan yang pakai beg merah Angry Bird tuh yang rendah sekali tuh yang paling kat belakang tuh sebab beg berat sangat....kakakakhhh.....



Che kiah yang cute mengalahkan cinderella...aikk nak pengsang!! sebab memang betul....tak tipu!!
Hakhak......sonok buat korang berteka-teki.Baru syok boleh lahu korang ada darah keturunan nujum pak belalang ke tak.



Yang paling depan tu yang peluk tubuh tu kak u. AKA mak tiri cenderella. lagi 2 orang kat belakang 2 anak2 dia...AKA2 akak cinderella....comel tak diorang?? comel bangat dong.



Bila akak Cinderella jadi photogrpter....camgini la jadinyer.



ini Cinderella.....tolong lah percaya...Plezzzzzz!!!!
Cinderella tengah tunjukkan jam dah hampir ke pukul 12mn.....haisss dah la pakai kasut buruk jer arini, must mamat tak berapa hensom je yang sudi kutip kasut tuh nanti.....aisshhh!!!



Menunjukkan rupa yang keanak-anakan seperti Cinderella yang comelllezzzz *dah mula perasan



^-^



Cinderella & ibu tiri akhirnya berbaik...



Mereka hidup tenang & aman damai di kampung bernama pening lalat *macam pernah dengar je nama kampung ni kan? kalau tak silap sebelah kampung dusun kot.




Maka dengan itu mak tiri pun ingin menjadi comellz macam Cinderella sambil menunjukkan jam yang hampir pukul 12mn dan mengharapkan dia akan kawin lebih cepat dan kalahkan Cinderella.



Mak tiri dan anak sulungn yang comelzz kuasa 2 dari mak tiri. anak mak tiri pakai celana princess.



Menunjukkan wajah kegembiraan mereka yang terZOOM



Mak tiri dan anak yang keluar berjalan- jalan smbil menghirup udara segar

Sambil bergambar kelurga sakan dengan harapan nanti balik boleh gantung gambar keluarga kat dinding umah batu 2 tingkat.



Gambar keluarga yang dirasakan paling cun untuk digantung 


Mak tiri sayangness....ini juga mungkin ditujukan khas untuk mak mertua.



Akhirnya mereka semua pulang ke kampung dan hidup aman damai sebagai sebuah keluarga yang mempunyai gambar dinding terCun.


Cerita Asal; dongeng Cinderella
Olahan / perampuk citer; aka Cinderella
Lokasi; Taman pertanian Malaysia, bukit cahaya seri Alam.
Jam; 12mn

2 comments:

  1. salam, hai senior!
    hehe.tiba2 jumpa blog ni masa search pasal irma hasmie.btw, nice blog.follow you ;)

    ReplyDelete
  2. hai.hahaha jumpe kat sini ek.thz dear.i follow u 2.

    ReplyDelete