Tuesday, October 11, 2011

Perkahwinan

Assalamualaikum wbt.....
Bakal2 pengantin....aik??  amboiiii !!! bakal pengantin jew???
Untuk tatapan pengantin lama jugak tapi lebih khusus untuk bakal pengantin sebab entry khas yang dah lama sangat! yup dah lama sangat saya peram ini istimewa untuk bakal pengantin.
Majlis perkahwinan Nur Arina ( anak salah seorang kakitangan tv3) & Muhammad Hilmi.
Majlis berkonsepkan garden dan diadakan di Bukit Kiara Equestrian & Country Resort.
Bagi saya ini adalah salah satu majlis perkahwinan TERbaik yang pernah saya hadiri.












 Ini salah satu cenderahati dari yang pasangan & keluarga....sangat comel!!! i lolike.
Dalam kotak kayu berukir ni diorang masukkan bunga rampai....wannnnggggiiiiii..nak lagi.....pasangan2 lain bagi la kotak ni kalau kahwin nanti ok.  ^-^
secara keseluruhan saya sangat berkenan dan suka dengan majlis ini. dari segi dekorasi sangat cantik. simple but nice. Pilihan makanan yang sedap & layanan yang baik dari pihak katering. photografer yang sangat happening & gila...yup gila2.


 KAMI.....Barisan tetamu * teman tapi mesra! ahax....pedulikan usaha untuk mengedix di situ ya...jom kita berkenalan sorang2 k...jom3!!



Berkenalan dengan tok penghulu dulu.....dari kiri ini Nubhan * Muhammad Nubhan Abdul Talib....amboiiii siap dengan nama penuh. Dia ni pilot Malaysia Airlines tau. Urrmmmm sangat kagum sebab perwatakannya sangat baik & mesra.
Yang berbaju belang tu pulak Muzafar * bukan syeikh Dr. Muzafar....ehehe....tengok muka pun tahu kan..kalau sheikh Dr. muzafar mesti lah lagi HEMSOM & TINGGI.....Oppppssssss!!!!



 Yang paling kiri tu Adil Adam. Dia sedikit pemalu.....yang duduk tengah, cantik, menarik lagi ayu tu  Riza Ainurin Ramlan. Model yangn berbakat. beli majalah Nur kalau nak tengok dia ok. sangat peramah, baik & comel. yang nampak separuh je ni Siti Hajar. comel kan...sangat comel dan baik sangat. suka bila tengok dia bercerita.semangat.



dari kiri Aidazura Sadzi *cubaaan untuk nak glamor lagi. pedulikan ok.
Yang sangat berbaju merah tu Leeya. Sangat lembut bila bercakap.* adoyai pengsan sebab sah perempuan melayu terakhir. Nanti awak pergi audition Gadis Melayu ok. saya undi awak.
Berbaju hijau tu pulak Reeneeraaid Husin .Dia sangat suka cakap & pandai bawak diri. ni pun model jugak. salah seorang finalis majalah Dara.com.



ok masa untuk makan. sukasukasuka!!!!



makan bersungguh2 tanpa pedulikan kamera...berlakon je lebih. candid la konon....huhu




Last sekali bergambar dengan pengantin. gambar yang wajib ada bila pergi walimatulurus.* hambik ko siap teleng lagi kepala ko jah.


p/s; Dream what you want to dream, go where you want to go,be what you want to be. Because you have only one life and one chance to do all the things you want to do

3 comments:

  1. hi aida! love your blog!keep it up!

    ReplyDelete
  2. thz reeneee.....love ur blog 2 dear....i follow u..

    ReplyDelete
  3. Aida.. afta 3 years baru bca blog ni.. hahaha.. Sgt menarik n kelakar.. awk cop kta gadis melayu terakhir tu.. kihkihkih.. so nice of u

    ReplyDelete