cantik subjektif

Assalamualaikum wbt....
selamat petang awak semua yang cantik. Apa perasaan bila aku cakap korang cantik??  Suka lettew.
apa pendapat korang tentang cantik? bila ada seseorang cakap yang korang ni cantik macam rozita che wan. ok tak cukup cantik. macam siti nurhaliza? JLo? beyonce? vanessa hudgens? apa respon korang?
sebelum ni aku ada pernah baca di blog irine nadia marcello yang wanita cantik berisiko tinggi untuk curang @ tak setia? apa pendapat korang?? betul ke macam tu? mungkin orang yang cantik je boleh jawab soalan tu kan.

Ini pendapat sahabat kita Mat Luthfi. Jom kita tengok  ^_^


 


Dan ini pandangan dari Wardina





" kita mengukur harga diri kita dengan material, bentuk badan dan tudung Ariani.
Wanita yang cantik adalah wanita yang yakin merasakan dirinya cantik walaupun hidung kemik macam mana pun, yang rajin menuntut ilmu. semakin bijak seorang wanita semakin cantik wanita itu. kayakinan itulah yang membuatkan wanita itu cantik''
" jika Allah menolong Mu, maka tiada siapa dapat mengalahkan mu. dan jika Allah tidak menolong mu siapakah yang akan menolongmu"

Jadi apa pandangan korang?? tepuk dada tanya diri.. Take Care

Aidazura Sadzi
Aidazura Sadzi

This is a short biography of the post author.

No comments:

Post a Comment