Tuesday, November 29, 2011

Comelnya Dia









Assalamualaikum wbt...
Meow...meow...MEOW...ingatan ye kuning- kucing di atas secubit, sezarah dan sekelumit pun tiada kaitan dengan kucing di dalam iklan canon yuna ye. yang gebu, gemok, da bomb...hikhik..
tapi sebab geram kat kucing tu la aku wujudkan entry yang tak seberapa ni.
tomeynya diorng ni kn?? cepat angguk bagi penggemar kucing sedunia. dan kepada yang geli-geli pada kucing tu buat-buat la angguk jugak.
btw aku sangaatttt suka kucing. cuma sebab tinggal kat hostel mane boleh bela kucing. hummmh hampeh betul. tapi sekarang perasaan membuak-buak sayang pada kucing.
sanggup pulak google gambar-gambar kucing kat tnet nih. mak aih..macam mana??

No comments:

Post a Comment