Sunday, November 6, 2011

PicniC

 Assalamualaikum WBT...
Cuti lepas sempat keluar jalan-jalan dengan geng buak sekolah.. hohohoooiiii * gaya M. daud kilau (Sila gelak sopan ok)....no! no! no!....bukan3 ni senua geng ICU. Ada yang kerja malam dan ada jugak yang baru habis keje malam. so kiteorang plan pergi picnic tempat dekat2 je. takder la penat drive nanti kan. Kiteorang pilih pergi mandi di Lata Jarum, Raub, Pahang. tak der la jauh sangat. Lebih kurang 2 jam macam tu dah sampai dah dari KL

Nah ni aku sajikan gambar2 masa picnic tu hari. Enjoice!!!

 Berhenti di Raub


 Makan ^-^


 amboi teleng pale ko lily. nak ambik gambar punya pasal.


 sibling....like me & my sister....huhu miss u a lot sis.


 air tangan kak E....Aummm memang mengancam. aduyai!!!


 mandi. Ni anak bongsu kak E


 Makan sambil mandi. betul lah orang cakap mandi lama2 boleh buat kita lapar


 mandi. hakhak.. nampak sangat penakut sampai pegang tangan lily..sambil jerit jangan tinggal daku ~~

Girls just wanna have fun.
santai, seronok, senyum walaupun malam nanti nak kena kerja ^_^

p/s; thanks you comels

No comments:

Post a Comment