Saturday, January 7, 2012

Entry Kemenangan *Giveaway Blog Hanya Dari Mata Mini- TQ Followers! by Innanie Ariffin


Assalamualaikum WBT
 Syukur Alhamdullillah.
Giveaway dari blog Hanya Dari Mata bawak rezeki untuk saya. Giveaway berakhir pada tarikh terakhir tahun 2011.
 
kata-kata dari owner blog
"Sekali lagi, tahniah dan terima kasih semua. Harapnya korang berpuas hati lah dengan sistem undian aku ni. Yes, 100% tak gunakan random.org. 100% gunakan rezeki korang. Jangan ada yang muncung-muncung ye. Lots of love... 
_ Innanie Ariffin




 Nama saya bertahta di atas. Sekali lagi syukur.

Untuk tanda terima kasih tak terhingga,* sebab awk buat mood saya meloncat kegembiraan. saya dengan rela hati nak senaraikan keistimewaan blog Hanya Dari Mata by Innanie Ariffin.


Blog menarik, tertarik, da bomb..
A person which is able to say everything
become able to do anything
korang masuk blog ni je pun dah rasa macam ada dalam kotak orang bersalah mahkamah
syariah?? haha tak tahu....
yang pengting background*dinding mahkamah....sama ok??
tuannya sempoi jer menulis
so ape lagi jom terjah.








No comments:

Post a Comment