Jadikan makan sebagai terapi minda yang penat

Assalamualaikum wbt..
heloo Lovelies...
Now that i realized that the only time i can update my blog when i am in a stage in a waiting.
back to the topic. saya sangat lapar sekarang dan minda saya cuma mampu membayangkan makanan yang paling best saya pernah makan.
Makanan yang bertemakan CNY.....yup nak CNY lagi 2 hari...tapi saya dah mengidam ni.
Tadi tertengok groupon promotion untuk CNY masa check email. Rasa macam nak pergi bawak kupon dan makan sampai kenyang jer. Hakhak * buruk perangai ko.
OMG! saya memang betul-betul lapar sekarang.
So jom enjoy dulu dengan gambar dari groupon. Check it out girl!







 Tapi buat masa sekarang terpaksalah ubat keidaman tu dengan makanan macam ni saja..ko ingat ko kat mana kemain lagi nak bawak groupon dan makan sekarang. redha je la dengan apa yang ada. sungguh sedih. saat-saat macam ni la rasa nak balik teramat sangat. mama plez!! sob sob



Alhamdullilah dengan apa yang ada. sekurang-kurangnya dah isi perut dengan isi yang halal dan sihat.
Btw  makan untuk kenyang bukan makan untuk hidup atau hidup untuk makan. 
tQ.



Aidazura Sadzi
Aidazura Sadzi

This is a short biography of the post author.

No comments:

Post a Comment